Koliko znate o mršavlljenju?
    Puno
    Ne znam ništa
    Jako malo
    Osrednje
    Rezultati
    PRATITE NAS

        

    Kako smrsati – mrsavljenje kroz cinjenice

    Da bismo izgubili samo 1 kg potkoznog masnog tkiva hranom treba uneti 7000 kcal manje nego sto se potrosi nekom aktivnoscu i bazalnim metabolizmom. Ili receno drugacije, potrebno je potrositi 7000 kcal dnevnom aktivnoscu i bazalnim metabolizmom vise nego sto unesemo hranom.

     

    Kako smrsati pravilno?sliming

     

    Za pravilno mrsavljenje je najbitnije je ostvariti sledece:

    • smanjiti kalorijski unos
    • povecati dnevnu aktivnost
    • povecati bazalni metabolizam

    Gubitak telesne mase veci od 1 kg nedeljno je pracen velikim smanjenjem misicne mase, sto dovodi i do smanjenja bazalnog metabolizma. Tada se povecava procenat potkoznog masnog tkiva u odnosu na misicnu masu. Svaki gubitak telesne mase veci od pola kilograma nedeljno dovodi do gubljenja 1 kg misicne mase na svakih izgubljenih 3 kg potkoznog masnog tkiva.

     

    Mrsavljenje ishranom i pravilna dijeta

     

    Pravilno izbalansirana dijeta podrazmeva smanjen unos kalorija i to 800 do 1000 kalorija manje od dnevnih potreba proracunatih kalkulatorom. Ovim tempom slabi se oko 100 grama dnevno. Ukoliko se dijetom unosi drasticno manje kalorija od dozvoljenog, tada organizam aktivira odbrambeni mehanizam i usporava se metabolizam, masne rezerve se sporije trose. Dugotrajne dijete kojim se drasticno redukuje kalorijski unos dovode do gubitka misicne mase koji ucestvuju u procesu izgaranja masti. Misici i u mirovanju trose mnogo vise kalorija nego masno tkivo. Dijetu treba planirati tako da se hrana unosi kroz sto veci broj manjih obroka, najbolje je od 5 do 8. Veci broj manjih obroka ne dozvoljava telu da skladisti masnoce. Na svakih 1000 kalorija unesene hrane treba popiti bar jedan litar vode, a slucaju znojenja i vise.

     

    Korisni saveti za mrsavljenje

     

    korisni saveti za mrsavljenje

    1. Pijte puno vode ili drugih niskokaloricnih napitaka jer se vrlo cesto dogodi da ljudi pomesaju osecaj zedji i gladi. Zato, pre nego sto posegnete za grickalicama ili drugom hranom, popijte casu vode. Mozda vam je samo to potrebno.
    2. Smanjite nocno grickanje, jer grickanje ispred TV-a je jedan od najjednostavnijih nacina da unistite sav vas trud. Zatvorite kuhinju posle odredjenog vremena, ili dozvolite sebi neku niskokaloricnu grickalicu.
    3. Uzivajte u svojoj omiljenoj hrani. I dalje mozete uzivati u svojoj omiljenoj hrani, kljuc je u kolicini. Ne konzumirajte istovremeno vise vrsta hrane koju volite, vec manju kolicinu jedne od njih.
    4. Jedite vise manjih obroka u toku dana. Studije pokazuju da ljudi koji imaju 4 do 5 obroka ili uzina dnevno, lakse kontrolisu svoj apetit.
    5. Unosite proteine sa svakim obrokom. Ugradite zdrave belancevine u svaki obrok u vidu mesa, jogurta, sira, pasulja, oraha... One pomazu ocuvanju misicne mase i sagorevanju masnoca.
    6. Zacinite hranu. Hrana koja je obogacena zacinima je ukusnija i doprinosi osecaju sitosti.
    7. Budite snabdeveni prakticnom i zdravom hranom. Imajte pri ruci sastojke pomocu kojih za 10 minuta mozete spremiti ukusan i zdrav obrok: smrznuto povrce, integralnu testeninu, nemasne sireve, nemasna mesa, razne salate...
    8. Zamenite solju testenine sa soljom povrca Jednostavnom ishranom sa manje testenine i hleba, a vise povrca mogu se postici zavidno mrsavljenje.



    Komentari


    Napiši komentar
    Jana
    29.09.2016 14:59
    Ja sam smrsala 17 kg za 4 meseca I sad , nakon godinu dana nisam vratila ni gram, a evo kako. Prvih 3 meseca sam se drzala ishrane 100%, kasnije sam malo varala , ali sam se drzala kolicina. Ostalo vreme sam jela slicno kao po po planu ishrane, ali sam imala i dane oduska. Redovno vezbam .Power Plate je moj izbor.


    Ime i prezime
    Komentar



    Ne možete da protumačite sliku? kliknite ovde da osvežite