Kako smrsati - Zdravo

U današnje vreme ici u susret 40-tim godinama postaje sve veci izazov i opterecenje za svakog pojedinca koji vodi racuna o svom zdravlju. Naci nekoga tih godina koji nije imao neke znacajnije zdravstvene tegobe u svom životnom veku prava je retkost. Stres, razni imperativi društva kada je rec o  fizickom izgledu, neredovna i nekvalitetna ishrana nedvosmisleno vode ka hronicniom oboljevanju, depresiji i na kraju opštem nezadovoljstvu.

Nije tesko biti zdrav

Dugotrajne dijete kojim se drasticno redukuje kalorijski unos dovode do gubitka misicne mase... Vise...
Sve se manje znacaja pridaje ocuvanju sopstvenog zdravlja. Da li to imamo suviše poverenja u zdravstveni sistem zemlje ili smo se jednostavno utopili u svakodnevicu ostaje kao pitanje svakom ponaosob? U moru stresnih situacija i nacinu života ubrzanim tempom, covek razumljivo podleže iskušenjima koja su mu pri ruci i koja mu nude instant zadovoljstvo. Pricamo o alkoholu, brzoj hrani, slatkišima i sl. Šarenolika ponuda na TV-u i sve prisutniji internet nas navodi na "sedalacki" nacin života. Podici licnu svest o tome je prvi korak ka promeni svakodnevnih navika i ustaljenog režima ishrane.
Najnoviji VacuStep sistem, je efikasan anticelulit tretman će vas odvesti ka tom cilju, redukciji obima željenih delova tela
   AKCIJA !!!  AKCIJA !!!  AKCIJA !!!

Licni plan za mrsavljenje

Paketi za Mrsavljenje,
Akcija !!!
Vise...
Nakon posete cemo vam napraviti personalizovan plan i raspored a vi cete biti puni elana i lakše prebroditi prepreke na putu kada postanete svesni promena koje neminovno nastupaju. Kada covek postane zadovoljan sobom i spolja i iznutra postiže se prirodni balans u organizmu i sve nam se stvari cine dostupnim. Cak i one za koje smo mislili da su vrlo daleko. Dozvolite sebi srecu i zapocnite proces promene navika i režima ishrane u našem salonu.

Kako poboljsati imunitet?

Kljucni faktori ocuvanja zdravlja na dug period je svakako pravilna i izbalansirana ishrana i umerena, individualna fizicka aktivnost. Jednocasovne šetnje u kojima nam  srcani rad ne prelazi 60% maksimalnog su pocetna preporuka. Svako nivo opterecenja prilagodava sopstvenoj kondicija i naravno godinama života. Korigovati ishranu i smanjiti nivo unošenja prostih ugljeno hidrata (šecer, brašno...), smanjiti kolicinu soli i loših masti i vi ste korak od svog cilja. Preporuke su konzumiranje do 5 obroka dnevno, tri glavna i dve užine. Imperativ je raznovrsna ishrana sa dovoljnim unosima vitamina, minerala i vlakana. Izbegavati slatkiše a kao alternativu koristiti jecmeni slad, ekstrat stevie ili slicne prirodne zasladivace. A kao najbitnija preporuka sve istice unošenje dovoljne  kolicine vode dnevno (najmanje oko 2l).
Top

Smanjiti stres -  za dobro zdravlje

Probajte da se usmerite na pozitivne ciljeve i lepe trenutke u životu. Zahtevi, zadaci [kako smrsati]
i problemi su postali sastavni deo današnjeg coveka a ujedno i najveci faktor rizika od raznih oboljenja. Pokušajte da se fokusirate na stvarne vrednosti, porodicu i ljude do kojih vam je stalo. Smanjite gas na poslu, ne dozvolite da vas materijalizam savlada i donestite odluku da se posvetite sebi i svom zdravlju.
Anticelulit Paketi, Akcija !!!
Vise...

 Kako smrsati? - Kako poceti?

Power Plate  Trening Popust !!!
Vise...
Najvažnija je ideja i odluka. Treba sagledati stvari, napraviti procenu šta nas je to dovelo  do ovog stadijuma i formirati korake rešavanja problema. Budite spremni na odricanja i korigovanje navika ali ako budete dosledni sebi rezultatu nece izostati. Najcešci  razlog odustajanja od plana je svakako spor i nezadovoljavajuci napredak. Zato vam predlažemo da pocetne korake ubrzate upravo u našem salonu kako bi na što efektini nacin zapoceli proces. Ništa nije takav motiv za napredak kao kada vam rezultati postanu ocigledni
i vidljivi.